Dagis favoritbloggar

fredag 30 augusti 2019

Fenix första dagisdagar

Oj, oj, oj jag har MASSOR 
av aktiviteter på mitt schema!
Här händer så många roliga saker!!!
Så mycket spännande att testa på!

Kroppsuppfattning/balansboll.
Wow vilka muskler jag kommer att få!!!


















Tass torkarträning med provokation/störning.







Lycka!! ☆✨
Jag får vara med i personalrummet!!
Där har vi goa soffor o bäddar o 
massor av mysiga ställen!

Jag får nya människovänner.........
Så mysigt med GOS!!!!

Det allra bästa är dock att ligga nära Mias stol.
Då vet jag precis var hon är........ 💕
Mmmmmm hörni, vi ses i nästa vecka igen.........
Måste bara vila lite 💤💤💤😴
/Er nyaste dagiskompis Fenix

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

V 19

Legolas 5 år Vi fortsätter att vårstäda Gräset blir nedklippt I skogen rustas stigarna upp och ny grus läggs på. En tavla med 10 goda vanor ...