Dagis favoritbloggar

fredag 9 augusti 2019

Svea startar inskolning

Tjabba!
Svea heter jag och är en boxer flicka.
Nu har jag hunnit att nästan bli 10 månader!
Snaaaart ska jag bli "en av er andra" typ i september.
Men först ska jag lära mig hur det är att vara på dagiset.
Det där med att fixa allt själv o ta eget ansvar.
Låter som att jag ska bli vuxen?? Hmmm....
Men jag såg minsann att ni var många som 
säkert vill leka med mig.
Och jag hörde att man kan få lov att göra 
MASSOR av roliga saker.
Det ska bli spännande att börja, 
har allt lite pirr i magen. 😏💖
Massor av slemmiga goa pussar från mig!
//Svea
Här är bilder från mitt första besök :











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

V 19

Legolas 5 år Vi fortsätter att vårstäda Gräset blir nedklippt I skogen rustas stigarna upp och ny grus läggs på. En tavla med 10 goda vanor ...