Dagis favoritbloggar

fredag 2 augusti 2019

Vattenmelon!

Stina och Britta hade med vattenmelon till alla!


Vi tog bort kärnorna eftersom de inte är bra för vovvar...



"Vad är det där?"




"Det där verkar skumt..."











"Hmm, jag kan väl smaka då"

"Tveksam, ytterst tveksam..."



"Vi älskar melon!"


"Det är supergott!"


"Fast vi äter allt..."



"Kan vi inte göra något annat istället?"



"Å så gott!"


"Ge mig mer!"




"Jag vet inte vad jag tycker..."



"Hmm…"

"Hmm…"


"Det här var smaskens!"





"Jag älskar frukt och grönt!"


"Det här var jättegott!"



"Kan man få mer?"




"Yes!"

"Jag tror inte det va..."

"Nä, nu räcker det..."

"Nej, tack"



"Ehh, hade ni inget gott med er?"


"Hmm, kan man äta det där?"


"Jag testar väl då..."


"Menar ni allvar? Var är godiset?"

Vi tvåbenta fick också godsaker av Stina och Britta att avsluta veckan med!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

V 19

Legolas 5 år Vi fortsätter att vårstäda Gräset blir nedklippt I skogen rustas stigarna upp och ny grus läggs på. En tavla med 10 goda vanor ...