Dagis favoritbloggar

måndag 2 september 2019

Chillis första riktiga dagisdag!

Hej alla!
Äntligen kom den där dagen då jag fick bli 
"en riktig" dagisvovve o en av er!

Wow, idag var jag hela dagen o jag
fixade det alldeles alldeles strålande!
Jag har ju BÄSTA Bella med mig! 💕
Här kommer lite bilder från vad som hände idag.

En hel dag = 2 goa o spännande promenader
med massor av nya fina kompisar! 😎🐾🐾



























Ser ni!!
Jag gör självklart som alla andra! 😉😇

Ett träningspass på balanskudden! 😋























Snart ska jag hem o vila o ladda inför en
ny spännande dagisdag!
Tack för min första supermysiga dag!
Syns imorgon igen!
// Er nya dagiskompis Chilli

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

V 19

Legolas 5 år Vi fortsätter att vårstäda Gräset blir nedklippt I skogen rustas stigarna upp och ny grus läggs på. En tavla med 10 goda vanor ...