Dagis favoritbloggar

onsdag 12 april 2023

Legolas inskolning

Hej alla, denna veckan har jag varit 2 dagar på dagiset!
Och jag har fått en helt egen "människokompis"! 💞





Och ute på promenaderna har jag🐩 spanat in
alla mina nya dagiskompisar! 🐶🐾🐾





Det är gott med vatten när man har varit ute.

Och mitt godis finns alltid inom räckhåll! 😋

Mmmmm massor av kel, ett toppen ställe! 😍





Vi har även varit ute och busat i en lekhage! 😁⚽












När vi kommer in får jag mina tassar avtorkade, 
vilken lyx! 🐾🐾
Nu går vi in på mitt rum. Här bor jag! 😊


Skönt att koppla av med sällskap.

Innan jag går hem följer jag alltid med på 
ytterligare en promenad. 🌲🌳
Så många nya kompisar att lära känna! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

V 19

Legolas 5 år Vi fortsätter att vårstäda Gräset blir nedklippt I skogen rustas stigarna upp och ny grus läggs på. En tavla med 10 goda vanor ...