Dagis favoritbloggar

onsdag 31 maj 2023

Nisses inskolning

 
Om ni visste så mycket det är att upptäcka!
Skogen är jätte spännande! 😋

Jag håller på att lära känna en massa mysiga
nya dagiskompisar!
Här får jag en puss av Bucky. 😍

Här förklarar Elsa vad som är bra att tänka på
när vi är ute på promenader. Så tryggt!

Även Bucky viskar lite tips i örat på mig. 😉😁

Så bra att ha kompisar som visar och tipsar!

Bucky frågar om jag vill gå före honom istället?

Självklart kan jag testa det! 💪😛


Inne på mitt rum kommer mina 
2 benta kompisar och hälsar på.

Det är så avslappnande så jag somnar....💤💤

Jag har även fått vara ute och spanat in de olika lekhagarna.









Mysigt att Siri ville att jag skulle bo i hennes rum!
Hon vill så gärna att jag ska ha det bäst så hon till 
och med kryper ner i min säng för att vara nära. 💕😇


Här träffar jag Mimmi.💖
Vi ses i nästa vecka igen!
//Nisse

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

V 19

Legolas 5 år Vi fortsätter att vårstäda Gräset blir nedklippt I skogen rustas stigarna upp och ny grus läggs på. En tavla med 10 goda vanor ...