Dagis favoritbloggar

tisdag 19 december 2023

Hjärtehunden blir skolhund

Hej, det är jag som är Hjärtehunden. 💖

Vem är jag?
Här är min presentation:

 Halmstad kommuns logga har ju 3 hjärtan!
Måste ju betyda något speciellt? 😇💫


Min högsta önskan har varit att få bo i skolan
med mina nya kompisar på IM Bryggan på

Så jag bestämde mig för att bygga en egen "koja".


Denna hjärtelåda med filt och 3 hjärtan som kuddar
kommer att bli ett perfekt litet hem!


Kolla jag har även ett tak som man kan fälla ner!


Kommer ni ihåg detta skolprojekt, ett vänskapsprojekt?
- Fluff Puffs bebis Kompis flyttar till skolan

Idag tog jag och Fluff Puff lite bilder vid 
dagisets julgranar.🎄🎄






Innan lunch gick den "stora" flytten!🚚🎁
Då fick jag följa med eleverna till skolan. 👦👧😍
Nisse 🐶& Siri 🐶följde med som en "snygg" eskort. 

Hej då Fluff Puff, ses kanske en annan dag!

Från och med idag bor jag i matterummet på 
Kattegattgymnasiet med mina goa kompisar!

Jag ser fram emot ett nytt spännande år 2024!

Ha det bäst! 
Varma tassar till er alla - /Hjärtehunden 💖


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

V 19

Legolas 5 år Vi fortsätter att vårstäda Gräset blir nedklippt I skogen rustas stigarna upp och ny grus läggs på. En tavla med 10 goda vanor ...